Com uit uw kot

Com uit uw kot

Samen werk maken van wederopbouw

Com uit uw kot reikt u informatie en stappenplannen aan om er in crisistijden opnieuw te staan met uw merk of bedrijf.

Een gezond en innovatief bedrijf komt sterker uit elke crisis.

Ontvang wekelijks praktische marketing- en communicatietips in uw mailbox
‘Com uit uw kot’: wat na corona?
INZICHTEN

‘Com uit uw kot’ wil nieuwe inzichten aanreiken op het vlak van marketing en COMmunicatie om ervoor te zorgen dat jouw business blijft draaien, ook in moeilijke crisistijden.

Lees meer
Karel Cambien - De klare kijk op corona van West-Vlaamse topondernemers
THOUGHT LEADERS

Karel Cambien schreef een boek over hoe West-Vlaamse topondernemers omgaan met de coronacrisis.

Bekijk video
Wat met de vastgoedsector na corona?
INZICHTEN

Wat wordt het 'nieuwe normaal' in de vastgoedsector? Wat zijn de trends? U leest het in dit blogbericht.

Lees meer
Hoe haalt u op vandaag het meeste uit uw marketinginspanningen?
INZICHTEN

Uw marketing- en communicatieplannen zullen misschien nooit meer dezelfde zijn. Zorg er dus voor dat ze gebaseerd zijn op meetbare inzichten die de groei van uw bedrijf ondersteunen. 

Lees meer
De blik van Xavier Dekeyster, CEO van DX-Solutions, op de crisis
THOUGHT LEADERS

"Ondernemers moeten nu goed nadenken over hun bedrijfsprocessen en businessmodel. Wie nu goed schakelt, komt als eerste door de bocht", stelt Xavier Dekeyster, CEO van DX-Solutions. 

Bekijk video
Hoe als bedrijf inspelen op coronacrisis om goodwill te creëren
INZICHTEN

Hoe komt u positief uit deze crisis? Door goodwill te creëren. En hoe u dat doet, leggen we uit in dit nieuwe blogbericht.

Lees meer
Sjarel Buysschaert van Lokaal communiceert met een kwinkslag tijdens corona
THOUGHT LEADERS

Door een click & collect-systeem bleef de omzet van het bedrijf Lokaal status quo. Sjarel Buysschaert vertelt zijn bevindingen over ondernemen tijdens de coronacrisis. 

Bekijk video
Hoe communiceren met iedereen binnen uw bedrijf?
INZICHTEN

Blijven communiceren is belangrijk, dat maakten we al duidelijk in onze vorige artikels. Maar hoe pakt u dat concreet aan? Met zowel uw medewerkers, klanten als leveranciers? Maakt u zich geen zorgen, we zetten alles even op een rij.

Lees meer
Hoe beïnvloedt corona content marketing anno 2020?
INZICHTEN

Content marketing trends kunnen razendsnel veranderen, zeker nu het coronavirus het professionele landschap grondig door elkaar heeft geschud. Welke trends blijven overeind en waarmee moet u rekening houden? U leest het in dit artikel.

Lees meer
Hoe u inspeelt op de factor 'koop lokaal' tijdens de coronacrisis
INZICHTEN

We hebben er allemaal baat bij om lokaal te kopen. Dat is dan ook een extra trigger om mee te nemen in uw crisiscommunicatie. We geven u enkele aandachtspunten. 

Lees meer
Zo vat Merchandise Essentials de coronacrisis bij de kraag
THOUGHT LEADERS

"Er is nog altijd werk en ook de markt bestaat nog. Alleen moeten we er nu creatiever mee omgaan", vertelt Niels Vandecasteele. De CEO van Merchandise Essentials doet zijn verhaal uit de doeken. 

Bekijk video
Hoe Wouter Torfs de coronacrisis trotseert
THOUGHT LEADERS

Hoe gaat Schoenen Torfs om met de coronacrisis? We schotelen CEO Wouter Torfs vier vragen voor.

Bekijk video
5 essentiële antwoorden rond online marketing in tijden van corona
INZICHTEN

Van ondernemers tot marketingmanagers en HR-verantwoordelijken: in deze crisisperiode zitten we allemaal met een pak vragen over marketing. 

Lees meer
Winsol blijft innoveren na de coronacrisis
THOUGHT LEADERS

"We moeten blijven innoveren", vertelt Xavier Costenoble ,CEO van Winsol. Hij geeft ons zijn visie op de coronacrisis.

Bekijk video
Marketing(strategie) in tijden van Corona: hoe begint u eraan?
INZICHTEN

Hoe gaan we om met onze marketing in volle coronacrisis en wat nadien? We bekijken de huidige situatie en blikken ook al even vooruit…

Bekijk video
De toekomst van marketing volgens goeroes Seth Godin en Steven Van Belleghem
THOUGHT LEADERS

Het wordt alsmaar duidelijker: onze economie zal er nooit meer hetzelfde uitzien. En dat vraagt natuurlijk ook een andere kijk op marketing en de klantbelevenis.

Bekijk video
Het perfecte moment om evergreen content te ontwikkelen voor uw website
INZICHTEN

Leer de ins- en outs kennen van evergreen marketing en zorg dat ook uw website nieuwe klanten blijft aantrekken, zodat u maandelijks het aantal bezoekers én conversies op uw website ziet stijgen.

Lees meer
Stokerij De Moor uit Aalst
THOUGHT LEADERS

Stokerij De Moor uit Aalst produceert nu alcohol voor ontsmettingsmiddelen.

Bekijk video
Philip Inghelbrecht: Founder of Shazam / CEO of Tatari TV
THOUGHT LEADERS

Kijk vooral niet naar andere bedrijven of zeker niet naar concurrenten. Zij weten niet noodzakelijk beter hoe u best met de situatie omgaat. Kijk vooral naar uzelf en focus op uw eigen sterktes.

Bekijk video
Dimitri Casteleyn - Succesauteur van o.a. Het Feest
THOUGHT LEADERS

Corona treft ons allemaal. Om alle ondernemers een hart onder de riem te steken, schreef auteur Dimitri Casteleyn speciaal een gedicht. 

Lees meer
De toekomst zal een stuk digitaler worden - Toon Bossuyt, CEO Colora & BOSS paints
THOUGHT LEADERS

Toon Bossuyt: "De economie wordt grondig door elkaar geschud. De wereld van de non-food retail wordt op zijn kop gezet waardoor heel veel bedrijven afzien. Ook de winkels van Colora zijn uiteraard gesloten."

Bekijk video
Het veranderend gedrag van de consument in coronatijden
INZICHTEN

Dat de consument zich anders gedraagt in deze coronatijden is geen geheim.  Maar hoe gaat hij zijn gedrag en perceptie nu specifiek gaan aanpassen? We lijsten alvast enkele trends in de markt voor u op.

Lees meer

Autobaan 5 - bus 0202
8210 Loppem

We gebruiken cookies om u te kunnen verzekeren van de beste ervaring op onze website. Als je deze site blijft gebruiken gaat u akkoord met ons Privacybeleid.