‘Com uit uw kot’ wil nieuwe inzichten aanreiken op het vlak van marketing en COMmunicatie om ervoor te zorgen dat jouw business blijft draaien, ook in moeilijke crisistijden.
Lees meerKarel Cambien schreef een boek over hoe West-Vlaamse topondernemers omgaan met de coronacrisis.
Bekijk videoWat wordt het 'nieuwe normaal' in de vastgoedsector? Wat zijn de trends? U leest het in dit blogbericht.
Lees meerUw marketing- en communicatieplannen zullen misschien nooit meer dezelfde zijn. Zorg er dus voor dat ze gebaseerd zijn op meetbare inzichten die de groei van uw bedrijf ondersteunen.
Lees meer"Ondernemers moeten nu goed nadenken over hun bedrijfsprocessen en businessmodel. Wie nu goed schakelt, komt als eerste door de bocht", stelt Xavier Dekeyster, CEO van DX-Solutions.
Bekijk videoHoe komt u positief uit deze crisis? Door goodwill te creëren. En hoe u dat doet, leggen we uit in dit nieuwe blogbericht.
Lees meerDoor een click & collect-systeem bleef de omzet van het bedrijf Lokaal status quo. Sjarel Buysschaert vertelt zijn bevindingen over ondernemen tijdens de coronacrisis.
Bekijk videoBlijven communiceren is belangrijk, dat maakten we al duidelijk in onze vorige artikels. Maar hoe pakt u dat concreet aan? Met zowel uw medewerkers, klanten als leveranciers? Maakt u zich geen zorgen, we zetten alles even op een rij.
Lees meerContent marketing trends kunnen razendsnel veranderen, zeker nu het coronavirus het professionele landschap grondig door elkaar heeft geschud. Welke trends blijven overeind en waarmee moet u rekening houden? U leest het in dit artikel.
Lees meerWe hebben er allemaal baat bij om lokaal te kopen. Dat is dan ook een extra trigger om mee te nemen in uw crisiscommunicatie. We geven u enkele aandachtspunten.
Lees meer"Er is nog altijd werk en ook de markt bestaat nog. Alleen moeten we er nu creatiever mee omgaan", vertelt Niels Vandecasteele. De CEO van Merchandise Essentials doet zijn verhaal uit de doeken.
Bekijk videoHoe gaat Schoenen Torfs om met de coronacrisis? We schotelen CEO Wouter Torfs vier vragen voor.
Bekijk videoVan ondernemers tot marketingmanagers en HR-verantwoordelijken: in deze crisisperiode zitten we allemaal met een pak vragen over marketing.
Lees meer"We moeten blijven innoveren", vertelt Xavier Costenoble ,CEO van Winsol. Hij geeft ons zijn visie op de coronacrisis.
Bekijk videoHoe gaan we om met onze marketing in volle coronacrisis en wat nadien? We bekijken de huidige situatie en blikken ook al even vooruit…
Bekijk videoHet wordt alsmaar duidelijker: onze economie zal er nooit meer hetzelfde uitzien. En dat vraagt natuurlijk ook een andere kijk op marketing en de klantbelevenis.
Bekijk videoLeer de ins- en outs kennen van evergreen marketing en zorg dat ook uw website nieuwe klanten blijft aantrekken, zodat u maandelijks het aantal bezoekers én conversies op uw website ziet stijgen.
Lees meerStokerij De Moor uit Aalst produceert nu alcohol voor ontsmettingsmiddelen.
Bekijk videoKijk vooral niet naar andere bedrijven of zeker niet naar concurrenten. Zij weten niet noodzakelijk beter hoe u best met de situatie omgaat. Kijk vooral naar uzelf en focus op uw eigen sterktes.
Bekijk videoCorona treft ons allemaal. Om alle ondernemers een hart onder de riem te steken, schreef auteur Dimitri Casteleyn speciaal een gedicht.
Lees meerToon Bossuyt: "De economie wordt grondig door elkaar geschud. De wereld van de non-food retail wordt op zijn kop gezet waardoor heel veel bedrijven afzien. Ook de winkels van Colora zijn uiteraard gesloten."
Bekijk videoDat de consument zich anders gedraagt in deze coronatijden is geen geheim. Maar hoe gaat hij zijn gedrag en perceptie nu specifiek gaan aanpassen? We lijsten alvast enkele trends in de markt voor u op.
Lees meer