De toekomst zal een stuk digitaler worden - Toon Bossuyt, CEO Colora & BOSS paints

Toon Bossuyt geeft ons in een korte reactie zijn visie op wat de coronacrisis doet met zijn business. Bekijk de video en steek enkele handige tips op!

Toon Bossuyt: "De economie wordt grondig door elkaar geschud. De wereld van de non-food retail wordt op zijn kop gezet waardoor heel veel bedrijven afzien. Ook de winkels van Colora zijn uiteraard gesloten."

We moeten creatief zijn en we slagen daar in!

"Sinds het ontstaan van de coronacrisis zetten we in op de webshop, op telefonisch advies en op thuislevering. Dit zorgt ervoor dat we onze omzet en business staande kunnen houden. Het vergde wel wat flexibiliteit want we moeste onze Supply Chain volledig omgooien. Onze vertegenwoordigers zetten momenteel pakjes af bij onze klanten."

De toekomst zal een stuk digitaler zijn dan vandaag

"Deze crisis is een grote kans voor ons om nieuwe businessmodellen uit te proberen. Dit is het moment waarop we op grote schaal kunnen testen. We maken ons verder klaar voor een toekomst die ongetwijfeld een stuk digitaler zal zijn dan vandaag.

Wie zit er achter ‘Com uit je kot’?

Marketing- en communicatiebureau KIXX uit Loppem is het brein achter dit platform. Het idee ontstond bij de uitbraak van de corona-crisis in ons land en de toenemende vragen van klanten over de bijsturing van hun marketingstrategie in deze bizarre tijden. KIXX is gespecialiseerd in strategy, branding, digital en support.

Meer info?
www.kixx-concept.be

VERSPREID DEZE INFO

Deel dit artikel

NEEM NU DEEL

Wij willen ook uw mening



We gebruiken cookies om u te kunnen verzekeren van de beste ervaring op onze website. Als je deze site blijft gebruiken gaat u akkoord met ons Privacybeleid.
x
Ontvang wekelijks praktische marketing- en communicatietips in uw mailbox
Schrijf nu in