Karel Cambien - De klare kijk op corona van West-Vlaamse topondernemers

Wat was voor u de belangrijkste reden om dit boek te publiceren?

De klare kijk op corona is mijn 21e boek. De reden waarom ik het uitgegeven heb is omdat tijdens de coronacrisis de stem van de topondernemers niet of bijna niet gehoord wordt. We hoorden elke dag politici en virologen maar mensen zoals Christian Dumolin, Filip Balcaen, Paul Ranson, Michèle Sioen. Die werden amper gehoord, die werden ook niet geconsulteerd. Nochtans zijn ondernemers niet alleen doeners maar ook strategische denkers die zeer goed analyses op lange termijn kunnen maken.

Wat is u het meest bijgebleven uit het boek?

Zeer belangrijk in de coronacrisis was natuurlijk de relatie tussen de bedrijfswereld en de overheid. Er waren zeer positieve signalen bij de ondernemers over de overheid. Ik denk meer bepaald aan het systeem van tijdelijke werkloosheid, door iedereen goed ontvangen. Anderzijds was er ook wel kritiek, een van de punten van kritiek was het feit dat er 9 ministers van volksgezondheid zijn. Een tweede punt is dat de overheid de economie misschien te snel heeft stilgelegd. Een tweede economische lockdown, de meest gehoorde opvatting bij ondernemers, zal er waarschijnlijk niet meer komen. 

Waar is het boek te verkrijgen?

Het boek is te verkrijgen via mijn website www.karelcambien.com. Ik wens jullie allemaal veel leesgenot en vooral veel inspiratie, want die zal u wel vinden.

Wie zit er achter ‘Com uit je kot’?

Marketing- en communicatiebureau KIXX uit Loppem is het brein achter dit platform. Het idee ontstond bij de uitbraak van de corona-crisis in ons land en de toenemende vragen van klanten over de bijsturing van hun marketingstrategie in deze bizarre tijden. KIXX is gespecialiseerd in strategy, branding, digital en support.

Meer info?
www.kixx-concept.be

VERSPREID DEZE INFO

Deel dit artikel

NEEM NU DEEL

Wij willen ook uw mening



We gebruiken cookies om u te kunnen verzekeren van de beste ervaring op onze website. Als je deze site blijft gebruiken gaat u akkoord met ons Privacybeleid.
x
Ontvang wekelijks praktische marketing- en communicatietips in uw mailbox
Schrijf nu in